Seguimos apostando por el basket solidario: Primera fecha del “Torneo 2 Generaciones’ del curso 2016-17

El próximo día 24 (sábado) a las 11:00h en la nueva Cancha del Colegio Urreta de Galdakao, celebraremos nuestro nuevo Torneo Dos Generaciones, en colaboración con el Club Ibaizabal.

Como es habitual, estará dedicado a niños y niñas de 8 a 12 años, junto a uno de sus padres. La finalidad será solidaria, ayudando con su pequeña aportación a las niñas y niños necesitados de Benín, donde estamos construyendo la cuarta cancha de baloncesto, esta vez, en la población de Sirarou.

Adjuntamos la Hoja de Inscripción que puedes enviar cuplimentada a fundacion@bizkaiabasket.com

>> HOJA DE INSCRIPCIÓN <<

2generaciones

Basket solidarioaren alde egiten jarraitzen dugu: “2016-17 kurtsoko 2 Belaunaldi Torneoko” lehen data

Irailaren 24ean (larunbata) Galdakoko Urreta Ikastetxeko kantxa berrian  “Bi Belaunaldi” torneo berria ospatuko dugu, Ibazabal Klubarekin elkarlanean.

Ohikoa denez, 8 eta 12 bitarteko haurrei zuzendua dago, beraien gurasoetariko batekin jokatuko dutelarik. Helburu solidarioa izango du, beraien ekarpen txikiekin Benineko ume behartsuei lagunduko zaielarik. Bertan laugarren saskibaloi kantxaren eraikitze lanetan gabiltza, oraingoa Sirarouko herrian.

Erantsita, Izen emate orria bidaltzen dizuegu. Orri hau behar den bezala bete eta fundacion@bizkaiabasket.com helbidera bidali behar duzue.

>> IZEN-EMATE ORRIA <<